Brun eller blek?

        DATUM: 2009-05-14 TID: 09:25:29

Kort taget på mina skor kl 07.50 Tjoho vad brun jag ser ut!!!


men eftersom jag inte ville ha blixt på skorna så tog jag ett till kort...

07.51 Inte så brun kanske...


Kom fram till att om jag står i den skuggade hallen och tar kort hela tiden så ser jag brun ut... Undra bara hur jag ska lyckas på stranden i sommar..........

Igår tog jag med mig Krassen å kollade på en lydnads tävling på Södra. Cicci å Siri var oxå med. men det viktiga var ju att Krassen skulle få se hur det gick till så att hon(för jag har absolut inget med saken att göra) inte skulle göra bort sig när vi ska tävla i sommar. Men jag höll för ögonen på henne större delen av tiden.... det var inte några beteenden aom varken jag eller hon skulle ta efter. Jag har aldrig tävlat och jag antar att man är jättenervös,,, men i vilket fall som helst så var det inga resultat att hurra över och dommaren var väldigt förvirrad... men oxå lite alldelens ganska för snäll på många moment. Såg knappt ett enda moment utfört utan dubbelkommande och ingen hund hade direkt nån energi.
Men jag ska inte snacka! snart så står jag väll där själv, med en hund som inte kommer på inkallning eller släpar en meter efter på fotgåendet bara för att hennes matte e nå så ytta nervös. Ja ja vi får väll se.......

Krassen på lydnadsträning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback