Agilitygrisen

        DATUM: 2009-05-24 TID: 20:36:24

Sitter i soffan hemkommen från hundträning i Märsta... Njaaa blev lite sibyllahamburgare oxå, Tessan bjöd. Tack tessan =) Grisen sover och Ackisen är hårigare än vad som är hällsosamt.
Har hunnit ladda upp lite filmer från träningen idag. Klicka bara på bilderna för att titta på mig å Agilitygrisen som blir duktigare och duktigare. Grisen blir duktigare alltså, inte jag. jag är fortfarande lika lat, långsam och med för högt BMI =)

Tränar lite balans & Kontaktfält


Har precis börjat träna in gungbrädan


Mamma håller inte i!!!!


En liten bana


Ackisen kan faktiskt oxå hoppa hinder



Fot inför ett läggande... eller ställande...


Å början till en sväng...


Det var allt för idag!


Kommentarer
Postat av: Thessan

Sportvolvon e ju bäst=). Du kör ju så fort så att hela avgassystemet lossnar. Då går det fort... wrooom... Hann inte se varken djur eller natur... Tack för idag. Kram

2009-05-24 @ 21:18:05
URL: http://theresiajohnsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

vad duktig han är =) nästan lika lat som sin matte... haha... Nu är jag nöjd - för stunden :)

2009-05-25 @ 18:20:43
URL: http://readmeto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback