Trampa vatten...

        DATUM: 2009-06-15 TID: 10:17:29
Mina nya gummistövlar är såååå bra! Kommer inte ihåg när jag ägde ett par senast...
Har ju mina graningekängor(dom bästa!!!) men dom e ju så jobbiga att snöra varje gång...:(
Säkert jättekul för er anra att läsa om mina disktrasstinkande fotförvarare. Vasssegooooo!!!!!!

Mina nya!! Naturgummistövlar från Ilse Jacobsen
Hornbaek


Naturgummi som gör att man inte svettas som i ett par "vanliga". Enda nakdelen är att dom måste fettas in då och då.... men det behöver ju Graninge oxå....

Dom bästa!!! Graninges Jägarkänga


Lydnadstävlingen börjar närma sig å jag hoppas nästan på att det ska vara lite blött i gräset så jag kan ha mina nya gummistövlar. hi hi
Ikväll ska vi åka till Rimbo för att öva tandvisning med Ackisen och Trixa. det är Sergio som ska försöka att inte bli biten då =)
Efter blir det klubben för att försöka inse hur lite poäng man kommer att skrapa ihop. Jag har bestämt att jag skiter fullständigt hur det går BARA hon sköter sig på tandvisningen......

Kan man verkligen tro att hon är ond?????



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback