Rimbo by day!

        DATUM: 2009-06-04 TID: 21:34:42
Idag har jag varit ledig och åkte i förmiddags för att hälsa på Åsa i Rimbo. Mycket har hänt sen senast vi sågs minsann!
En till unge, en nyinköpt häst och den unge jag träffade sist som kröp runt å bajsade på sig på mitt kontor kunde nu stå på alldelens egna ben =) .
Vi fikade lite(inte så mycket), delade bara på en rulltårta...... Å sen åkte vi såklart för att titta på nytillskottet från Tyskland. Antagligen därför hon inte förstod när jag sa "strike a pose"... kan inte riktigt språket ännu.
Hon var iaf jättesööööööööt.
Wilma(det jättelilla barnet) var oxå väldigt söt. Hon var snäll å ganska tyst å fick äta mat hos mig. Jag e ju rätt bra med barn... nått jag aaaaaaaalltid får höra;)... eller... jo så är det!

Den lilla Tyskan... hmmmm "Preussin"... eller nått liknande


I samma stall finns sötnosen "Corkan" som jag ridit några gånger


Å så lilla Wilma.... men hon bor inte i stallet...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback