Rubrik

        DATUM: 2009-07-10 TID: 17:04:11

Så stolt över mig själv idag!
Detta har jag hunnit med:
Sovit inte så länge!
Tränat båda hundarna på BK
Vart med Cicci på TäbyCentrum där jag hade sat till henne att det fanns ett JC..... Så var tydligen inte fallet =)
Lärt Ackisen att gå på gräsmattan utan att hon ska se ut som hon ska dö vilken sekund som hellst(fina flickor gilar inte vått gräs;)
Damsugit å städat i bilen, alla pinaler på rätt ställe. Ackisen invigde min städning med att gosa upp sig i passagerarstolen när jag vände ryggen till....
Å nu så bloggar jag! det viktigaste av allt! Annars kanske mina 3 bloggläsare blir ledsna :(

Mucchie & Ackisen så less på att matte ska fota heeeela tiden


Tråååååååkigt


Trixa apport!


Turbo


Sötast i hela världen


Ganska söt oxå


Snart blir det nagelvård... både på mig å hundarna.
Sen film hos Tessan i skitiga Märsta!





Kommentarer
Postat av: Danne

Lite fler än 3 läsare har du nog.. du vet inte om det bara.. ;)

2009-07-10 @ 20:19:14
Postat av: Nicole

Fina bilder, gillar närbilden på M!

2009-07-10 @ 22:08:41
URL: http://convictionsdeamo.wordpress.com
Postat av: Cicci

Fast vi var faktiskt i väsby, senilo =)

2009-07-11 @ 09:11:28
URL: http://mucchie.blogg.se/
Postat av: Siiri

Garanterat fler än 3 läsare ;)!

Fina bilder, imponerad över att du lyckades få Ackisen att gå normalt i gräset...annars är det vilda "fölet" ganska gulligt

2009-07-14 @ 15:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback