Otäcka djur

        DATUM: 2009-04-21 TID: 08:16:53
Vaknade i morse och såg att jag fått en kamrat på överarmen..... Verkade gilla mig för han satt fast som fan. Men jag lyckade tillslut slita bort han och kvävde han långsamt med mina bara händer.
Jag fattade snabbt misstankar mot ett hårmonster som låg nedanför sängen, men hon bara viftade på svansen, hon har riktigt bra pokerface den där hunden.... Men i själva verket så tror jag att hon avsiktligt kastat fästingen på mig när jag somnat, säkert för att hon inte fick smaka av mina fläskkotletter vid middagen.Behöver jag berätta att hon fick bada i
Frontline innan jag åkte till jobbet...

Igår red jag Saga för Anne Fornstedt! Det var superkul, men superjobbigt.
Det gick iaf riktigt bra och vi töltade när vi skulle och travade när vi skulle. Bara det är ju en bedrift!!!
Och faktiskt! även fast jag svettats så köpte jag ingen glass! DUktiga jag va???? Istället så åkte jag till Märsta och tog en promenad med Tessan och Ackisen som hade legat å surat i bilen medans jag red (Tessan hade inte legat i min bil, bara Ackisen ;)(
Ikväll blir det klubben tjohoooo!!! Inte nattklubben alltså... Den enda klubb jag går till är BK känns det som...





Kommentarer
Postat av: Thessan

Vilken tur att jag slapp ligga i bilen o sura=)...

Har du tagit TBE sprutan förresten? Kram...

2009-04-21 @ 11:49:26
URL: http://theresiajohnsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Fy vad äckligt... här sitter man och äter och möts av en stor fet äcklig fästing... mmm... tack =)

2009-04-21 @ 19:25:56
URL: http://readmeto.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fy fan vilken äcklig bild du fått tag på :D

2009-04-22 @ 21:30:25
Postat av: inte thessan

Men hallå på er,, vi gör bara vårat jobb MVH Fästingkommiten...............

2009-04-23 @ 21:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback