kvällen...

        DATUM: 2009-04-14 TID: 23:45:52
Har varit som en tisdagskvälll... fast med DUBBELAVSNITT av DHW! Bästa!

Innan tränade vi på klubben, jag och mina odjur,  Cicci och Trixa. Det är inte Cicci å Trixa som är odjuren... ok dom e inte heller helt tama men var inte dom som jag menade i denna mening =)
Med Mucchie körde jag linförighet och sen lekte vi lite balansgång och tränade slalom. Mucchie är en riktig hejare på slalom, fast han ser ut som en stelopererad Calzone när han försöker ta sig igenom pinnarna. Men vem fan har sagt att vi satsar på SM i smidighet?! Balansgång e oxå kul för en "liten" Amstaff! Man undrar ju hur det kan vara så fruktansvärt kul att springa fram å tillbaka på en bänk men han skulle lätt kunna hålla så långe han fick. Men matte säger alltid att man ska sluta när det är som roligast, suck!

Ackisen klarade både läggandet och ställandet ikväll. Grattis Krassen du får sova inne inatt!!!!
Nu ska jag oxå sova.... Krasse har redan somnat på mina fötter och jag hör mystiska snarkningar innifrån sovrummet...


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jisses vilka härliga bilder du tar kvinna! Får anlita dig så kanske, men bara kanske, du kan få Allan att se lite snygg ut också ;oP



Sv.Tack snälla! Har äntligen kommit till den fasen då det inte är särskilt tungt att gå till gymet längre! Inte ska du känna så- du tränar ju med hundarna hela tiden! Man kan inte hinna med allt heller!



Grillkväll får det absolut bli snart! Det är ju redan superskönt på kvällarna!



Ha en bra dag! Kram på dig!



ps. Ha, ha.. han är så rolig din bror... men jag vet allt att han läser AIK-bloggen i smyg! ;oP

2009-04-15 @ 10:05:49
URL: http://emmi82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback