Gåva

        DATUM: 2009-04-17 TID: 10:46:24

Fick en prenumerationsgåva från Digitalfoto-tidningen. En jättepraktisk, helt ok softshelljacka. UTAN reklam på. Hör å häpna!!!!

Passar skitbra nu till våren att träna hund i, å varför inte på ridturen? Den har såna där himla små söta hål som man stoppar tummarna i, detaljerna som gör det!

Fast gåva å gåva vet jag iofs inte.... Har ju betalat runt 500 kr sammanlagt för en tidning som jag bara kollat på bilderna i om jag ens har brutit plasten på den.... Men dom kan säkert vara bra att ha nån gång...


Men ingen jacka kommer nånsin slå min Arrakk jacka...
Jackan på bilden är samma jacka som skrivit brevet!


På måndag ska jag kanske få rida lektion för Anne forstedt. Detta görs i sånna fall på Saga som jag är medryttare till

Klicka på bilden för att komma till Annes hemsida



Kommentarer
Postat av: Cicci

Arrak rules!!!

2009-04-17 @ 22:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback