Agility+gris

        DATUM: 2009-04-28 TID: 23:09:34
Ja resultatet kan ni se på filmsnuttarna här nedan.
Han var så duktig idag Mucchan. Hoppade på som aldrig förr och börjar lära sig att ta flera hinder i rad nu. men tunneln är ändå favoriten! Idag verkade nån ha fyllt den med godis för både Mucchie och Vincent stannade i mitten dom första vändorna när dom skulle igenom.
Vi provade även gungbrädan för första gången idag och det gick jättebra, han var inte speciellt rädd men visst var det lite läskigt när den rörde på sig. Men Irri och Tessan höll i så det gick super. Ska köra den varje gång nu så han vänjer sig.

Ackisen var såklart oxå duktig på sitt lydnadspass!






Kommentarer
Postat av: Chrissan

Vad fin din blogg har blitt.... Jag red i Smedsbol häromdagen men jag såg inga islänningar...var håller ni hus?

2009-04-29 @ 10:51:29
Postat av: Malin

Hej Crissan!

Vi gömmer oss för alla stora hästarna=)

Dom bor allra längst in på grusvägen från stora vägen. Precis bredvid ett stall som har halvblod(tror jag) och en jättestor upplyst volt.

2009-04-29 @ 14:43:24
URL: http://mucchie.blogg.se/
Postat av: Thessan

Vilken bra kamerakvinna. Vem är det=)?

2009-04-29 @ 15:59:12
URL: http://theresiajohnsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

åh, vad duktig =)

2009-04-29 @ 20:01:27
URL: http://readmeto.blogg.se/
Postat av: Chrissan

Hm....ligger den volten som i en nedsänkning...i sådana fall är du jäkligt nära The wild side..(kolhammar) och Emmy och jag kan ta med er på en riktig resa :)))))

2009-04-30 @ 10:16:26
Postat av: Malin

Crissan: Ja precis å lilla Islands stallet ligger precis ovanför mot storavägen hållet. Vi åker gärna med på en resa=) Saga verkar ha hur mycket energi som helst i sina korta små ben. Sist jag red själv så red jag vilse..... e ju så mycket skog!

2009-04-30 @ 10:44:47
URL: http://mucchie.blogg.se/
Postat av: Chrissan

Ja vad kul då kan Emmy och jag hämta er för vidare färd till mina hemtrakter!!! Har du bestämda dagar då du rider?

2009-05-01 @ 15:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback