Ägg, päron & kaffe

        DATUM: 2009-04-15 TID: 09:42:30
Det får bli min frulle idag. Sitter på kontoret och ska inta läckerheterna. Kom lite för sent i morse. En vacker dag kommer jag snoozza ihjäl mig....
Har ju ett gäng rosenrots tabletter hemma, kanske ska prova dom? Eller så tar jag mig helt enkelt i kragen å bara kliver ur sängen. Ibland så skulle jag vilja ha jobbiga hundar, hundar som kom å hoppade på mig i sängen, drog i täcket och skällde av kissnödighet.
Om mina hundar rör på sig innan jag har bestämt att jag orkar gå upp så väser jag till en gång och dom ligger snällt i sina sängar till deras matte har sovit klart. Mina bästa djur!
Mina sämsta djur är alla husspindlar som verkar ha kläckts i värmen. Blä!

Typ såhär ser dom ut... fast dom hemma hos oss brukar visa tänderna och fräsa...


Kommentarer
Postat av: Cicci

Tro mig, du vill inte ha morgongalna hundar! Det är så rofyllt att bli väckt av att en schäfer stampar dig i ansiktet =). Eller varför inte snurrar runt som en galning och nafsar dig överallt. Det härligaste sättet att vakna är ändå när båda hundarna leker, ovanpå dig! =)

2009-04-15 @ 12:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback