Söndagens tävling...

        DATUM: 2011-09-20 TID: 09:16:00

Tävlingen i söndags då?

Jag tänkte först att jag inte skulle skriva nått om den för det gick så jävla dåligt!!!

Kakbiten var sämst….. eller vi var sämst rättare sagt.

Hon hade fått vittring på nått och var jävligt disträ, Meeeeee jag som matte kunde kanske även ha jobbat lite bättre med henne.

Det är det värsta med att ha en duktig självgående hund, man blir lätt lat och bara förutsätter att dom ska gå som en klocka!

Ja ja vi blev iaf godkända med 79p/100. Men det är ju inte en siffra att skryta med direkt…

Egentligen skulle jag kört Mucchie i fortsättningsklassen på eftermiddagen men eftersom hela tävlingen var väldigt dåligt uppstyrd med väntetider så drog vi hem istället.

Han är ju ändå redan uppflyttad till avancerad det lilla fläskberger.

Uppdaterar med lite söndagsbilder ikväll ;)





Jag vet inte hur era hundar har det på tävling...... Men mina har iaf en egen uteplats!


Kakan var dock inte på utomhushumör...


Siiri å Turre



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback