Härkila

        DATUM: 2011-10-22 TID: 22:04:44

Love love love love love them!!!!!!
Bästa snyggaste skönaste kängorna.
Mina mina mina mina!!!!!
Läääängtar tills det är dags att använda dem.
Tyvärr så har jag utbildning inomhus på studiefrämjandet hela dan imorrn :(
Får se fram emot lydnadsträningen på måndag :)
Nu står dom iaf å väntar... Nyvaxade och fina =)

Fantastiskt trevlig kille på Jaktia i Åkersberga.
Han sprang där och servade min minsta vink.
Jag vill prova den, å den, nä inte den, eller jo den, fast annan storlek, eller,
 kanske samma storlek, får prova den andra igen, eller kanske inte, jo, fast med annan strumpa, nä inte den strumpan, den andra, till den skon osv osv.
Fast har man chans att sälja ett par skor för över 3 tusen spänn så kanske man kan ha tålamod=)
Sen så fick jag med två par värsting strumpor och vax på köpet .....
...eller man kanske ska säga att Micke fick det.
Han betalade MINA Kängor för 3 100 och fick med extra saker till MIG för 325:-
Det måste ju betyda att HAN tjänade 325:-? Eller???




Det bästa är att man kan sparka hundarna med dom utan att få ont i tårna!




Hoppas dom håller lika länge som mina Graninge.
Mina Graninge Hunter hängde med i över 5 år innan dem började läcka.

R.I.P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback