Katastrofspår

        DATUM: 2011-05-30 TID: 09:45:23

Det är väll det minsta man kan säga om gårdagens träning.

Mucchie tog sig iaf i mål men Kakan fick jag avbryta i  ”spåret!! Inte för att hon var i spåret nått, mest vindandes upp mot skogen.

När hon väl fick mitt spår i näsan så blev hon livrädd och vägrade gå just på det gräset.

Hon var helt enkelt så som bara Kakan kan vara igår, en bångstyrig liten ponny!

Jag kände hur jag började koka så det var lika bra att avbryta och snällt gå tillbaka till bilen.

Men annars så var dagen mycket bra. Lydnaden gick bra och fikat gick suveränt!

Såklart så hade jag med mig min nya supertermos! =)

Efter träningen åkte jag hem till mor, eftersom det var Mors-Dag.
Mor fick äran att bjuda på middag och tårta.
Tack lilla mamman för att du och jag finns!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback