Hundlöpet 2011

        DATUM: 2011-03-09 TID: 14:07:10

Gå in å anmäl er!
Finns motionsspår och tävlingsspår för både 10km och 5km.

Hoppas Mucchie är fit for fight då för i sånna fall blir det jag, Lojsan och vovvarna som drar gääääärnet!!!!

http://www.hundlopet.se/index.html


Info från sidan
HUNDLÖPET 2011

Som att rasta hunden - lite längre men mycket roligare.

 Nu är det dags att anmäla dig till årets roligaste motionslopp. Till skillnad mot vanliga lopp, kommer här ett lopp för dig som gärna gör saker tillsammans med din hund.

 Har du ingen egen hund så låna grannens.

Stor eller liten hund spelar ingen roll, alla får vara med och springa, jogga eller gå i den andra uppsättningen av Hundlöpet.

 

Söndagen den 11 september 2011

går starten för andra Hundlöpet.

 Längst ut på norra sidan av Lidingö ligger


Elfviks Gård
  

som är en vacker byggnad med anor från

tidigt 1700 tal, i den naturskönaste delen av ön.

Det är platsen för start och mål för Hundlöpet 2011

 

Nyhet inför 2011

 är att du kan även anmäla dig till en 5 km sträcka. 

På 10km sträckan väljer du tävlingsklass eller motionsklass.  

 Koppla greppet du också och utmana dig själv och gläd din hund genom att delta i årets roligaste tävling.

  Vi ses i höst 2011

 




Kommentarer
Postat av: Cissi

riktigt kul grej tycker jag. funderade på att vara med förra året men sen kom jag på att jag är för lat. :P hade varit skoj om något liknande arrangerades i mina trakter, typ göteborg.

2011-03-11 @ 11:46:31
URL: http://meandmyshitbull.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback