Lördag

        DATUM: 2011-08-29 TID: 14:17:00

I lördags var det bröllop i Uppsala.
Jonas och Emelie gifte sig och Jonas är numera en "Von Der Burg", Inte dåligt alls!!! =)
Vigseln och middagen hölls på Hammarskogs Herrgård
 http://www.hammarskog.com/brollop.html

Superfint ställe och vädret var strålande så vigseln kunde hållas ute.
Synd att jag var tvungen att ha plattskor bara....
Det kan ju förstöra vilken tillställning som helst =(
Men Åsa hade fixat och trixat till en superfin uppsättning på mig.
Jag var helt klart snyggast i håret, förutom Emelie såklart!!!

Såklart så glömde jag kameran i all stress och mobilbatteriet tog slut direkt, suck!
Men jag hoppas jag får nån bild på brudparet dom närmsta dagarna...

Här är några suddiga bilder trots allt...












Kommentarer
Postat av: Sandriruir

Va fina ni är!

2011-09-01 @ 00:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback