LydnadsFokus!

        DATUM: 2011-04-28 TID: 11:45:00

Blev ett tretimmarspas på klubben igår. Behövligt!
Tränade faktiskt inte hela tiden….. men vi var där =)

Fick även lite kommendering, vilket behövdes då jag blir supernervös så fort nån säger åt mig vad jag ska göra. Och det smittar ju såklart av sig på Ackisen som ser ut som ett frågetecken så fort jag öppnar munnen.
Men i det stora hela så kändes det bra. Fick även chans att träna en ruta som var uppmärkt med band, mycket bra då en del klubbar använder det på tävling… Tex Märsta-Sigtuna!!!


En träningstävling ska hinnas med nästa vecka, kommer bli mycket bra!


Ikväll blir det veteriänären eftersom jag misstänker att den lilla Blå har fått noskvalster.
Kakan verkar tack å lov ha klarat sig... Men åker väll på att behandla bådatvå iaf. Suck!
Tur att man har hundar.... Vad skulle man annars lägga pengarna på? =)
Efter jag blivit ruinerad blir det iaf träning på Täby tillsammans med Cicci och trixa.
Den lilla Blå snorisen får väll sitta i bilen och sura medans...
 

Apporteringen går iaf framåt. Lite mer fart vill jag dock ha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback