Dagens hundras

        DATUM: 2011-04-07 TID: 12:00:00

Vet inte om jag skulle vilja ha en. Men rasen tilltalar mig på nått sätt.
Utseendemässigt är den ju bara för go!
Men om jag gnäller över blöta pälsar när mina hundar kommer in efter en regnig promenad
så kanske inte Chow-Chow är en ras för mig ;)

 

Om rasen:
Rasen är lojal mot sin ägare och familj, men är reserverad mot främlingar.
Chow chow är lugn till sätt och en god vakthund. Till temperamentet är den självständig och trofast men reserverad.

http://www.chowchowringen.com/


Bild från Google


Kommentarer
Postat av: Cicci

Jag gillar dom faktiskt också av nån anledning. Kolla in korthåren. Dom är jättefina!

2011-04-07 @ 12:10:20
Postat av: Anonym

Åh...vet Ni, vet Ni?....de har blåa tungor...coolt!!!:)

2011-04-08 @ 06:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback