Att göra Torsdag

        DATUM: 2010-05-20 TID: 11:32:22

Att göra torsdag:

 Jobba

 Åka hem på lunchen och rasta Ackisen

 Jobba

 Hämta Mucchie direkt efter jobbet (skiljsmässohund )

Gå en Mucchie+Matte promenad (Det är Mucchies lyckligaste stund, att få vara bara med matte, utan att behöva försöka värja sig mot Ackisen som ska busa heeeeela tiden, Gammelgubbar på snart 4 långa slitsamma år orkar lixom inte det ;))

Rasta Kakan  fort som fasiken när jag kommit hem med Mucchie

Träffa upp Lojsan för att handla lite till vårat Cocktailparty på lördag. Lämna en del av det inhandlade till hennes mamma som ska hjälpa oss göra snittar (å jag ska fråga lite snällt om hon vill sy in nån av  mina nya klänningar som är lite stor i ryggen).

Bestämma vilken av klänningarna jag ska behålla…. Den rosa eller den svarta???? (I-lands problem…. Det värsta!)

Gå till verkstan och hämta min nymekade och nybesiktigade bil

Åka till Brukshundklubben(Med min nybesiktigade bil). Lydnad med Ackisen och agility med Mucchie står på schemat =)

Sova! (Fast först så ska jag läsa nya Amelia. Kolla in omslaget!!!! Kan inte bli annat än underhållande läsning! =))

Ååååå me loves Maria Montazami!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback