Ge mig REA!!!

        DATUM: 2010-07-08 TID: 11:18:15
Alltså jag brukar ofta få som jag vill! Därför hatar jag att HM har haft dessa assnygga skor sen i våras och det är fortfarande inte REA på dom!!! kan väll inte påstå att dom är speciellt dyra men Mitch har lärt mig EN bra sak, och det är att man ska betala fullpris så sällan som möjligt! Ni kan kalla oss familjen Sigenare om ni vill =)

Tur är att jag är BIGFOOT så det finns alltid skor kvar till mig vid utförsäljning. Strlk 40.... och i värsta fall kan jag se till att dom stannar kvar i ett par 41:or oxå ;)





Kommentarer
Postat av: Jojja

HAHAHAHAHAH!!!!

Kommentarer om kung-ziegenare känns överflödigt....

Det här är svart på vitt :-)

2010-07-08 @ 13:35:54
Postat av: Elina

De skorna var jäkligt snygga =)

2010-07-08 @ 20:14:33
URL: http://elinaryttbergs.blogg.se/
Postat av: Thessan

Riktigt schyssta!!!! Passar perfekt när ni ska ut med båten.

2010-07-08 @ 20:59:41
URL: http://theresiajohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback