Väska till den lilla vita!

        DATUM: 2009-09-15 TID: 09:31:36

Den lilla vita mår inte så bra av att bli runtsläpad utan kläder... Har surfat runt lite och hittade massa tuffa dataväskor.

Här är ett litet urval från PikMee








Men det blir antagligen nått sådanthär. Då får man plats med kameran i samma väska!

Jag e sååååå praktiskt lagd=)
599:- på Elgiganten

 

Ikväll blir det träning på klubben. Väskan som jag har med mig då är inte så snygg och luktar inte hallon... men mina hundar är inte så modemedvetna ändå! Igår när jag var å badade Ackisen så fick vi in lite träning oxå. Vill träna i solnedgången på stranden varje gång, supermysigt! Det gick bra oxå. Tränade inkallning med ställande och hon börjar fatta när man ska springa å när man ska stå.... en fördel i det momentet=).
Klass II -2015 here we come!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

2009-09-16 @ 00:28:05
Postat av: Nataly

Den gröna var snyggast :D



Hur är Aquas päls? Måste den klippas ofta, gör du det själv då eller lämnar du in henne? :D

2009-09-21 @ 13:51:16
URL: http://natalysdaily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback