Sjuuuuuk!!!

        DATUM: 2011-09-13 TID: 09:16:00

Jag har Twar!!! Jag är helt säker!!

Lotta på mitt jobb fick diagnosen Twar igår, efter att ha varit mystiskt sjuk sen i somras och ska nu äta stark antibiotika i en månad.

Jag hostade i morse…. Jag har nog också twar.

Twar är den där lungsjukdomen som flera orienterare dog av för ett antal år sen.

Drabbar tydligen mest elitidrottare.

Och just därför blir jag såklart orolig att jag dragit på mig en släng.

 

Nä men jag är iaf väldigt förkylt, sådär jobbig feber på nätterna och allmänt slö, snorig och lock i öronen.
Mitt snor är självlysande gult.

Tog iaf med mig Kakan på en cykeltur i morse, lite luft brukar göra susen.
Det gjorde inte susen, jag trodde jag skulle dö. Blev andfådd bara av att klä på mig. Typiskt Twar!

Men nog pratat om hur synd det är om mig!

Imorrn och på torsdag har vi leverantörskonferens och det kommer inte på tal att jag ska ha Twar då.
Vem fan är sjuk när det vankas gratis mat och sprit?

Man är sjuk när det passar! Och det passar sig inte nu…

Mössårstiden börjar från och med idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback