Rallytävling i Heby

        DATUM: 2011-09-11 TID: 19:34:39

Idag bar det av till Heby för rallylydnadstävling.
Kakan gjorde sin debut i nybörjarklass och det gick strålande! Blev 90p
Mucchie var oxå duktig och vi lyckades skrapa ihop 85p i fortsättningsklassen och är därmed uppflyttade till Avancerad.
Stort grattis till Carola&Lilo, Diana&Tyra som tog pallplacering i fortsättning,
och Anita med Caprice som tog pallplacering i nybörjarklassen på sin allra första rallylydnadstävling!!!

Ett gäng samlade


Kakibit och jag i starten


Kakibit och jag igen


Å igen =)


Jag och Mucchie värmer upp


Sen ba körde vi =)








Över mållinjen!!!


Cicci & Trixa!


Katja & Akka.... eller Esther.... när ska jag lära mig vem som är vem???


Det var lite från våran dag det!
Super roligt och trevligt har vi haft det.
Nu blir det till att träna inför nästa helg då det är tävling både lördag och söndag =)


Kommentarer
Postat av: Andrea

Har redan hyllat er på Lilos blogg, men skriver det även här: Så duktiga ni är!!! :)

2011-09-13 @ 09:08:11
URL: http://www.bubbasblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback