Allmänlydnadsinstruktörsutbildning 2011/2012

        DATUM: 2011-10-07 TID: 11:37:00

Ganska långt ord faktiskt

A L L M Ä N L Y D N A D S I N S T R U K T Ö R S U T B I L D N I N G

 

Börjar på allvar nästa helg med ett uppvisnings-allmänlydnadspass med sin egen/egna hundar.

Ska bli otroligt kul att få gå utbildningen.

Främst ser jag fram emot den pedagogiska biten.

Att träna hund är väll inte så jävla svårt!

Däremot att träna hussar och mattar… DET kan göra en gråhårig.

Att förklara för nån som inte har en aning, DET är svårt!

 

Pedagogik är inte min starka sida…

 Tur att jag iaf är en plugghäst….
Eeeeeeeeller inte kanske ;)





SJÄLVKLART så har jag pimpat min skolbok!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback