Efterjobbet promenad

        DATUM: 2011-03-23 TID: 11:32:34

Efter jobbet promenaden är nog den bästa promenaden på hela dan.

Man kommer hem från jobbet och får gå ut och veta att man har en hel kväll framför sig.

Igår var en sån där bra kväll då jag inte hade en endaste liten sak planerad.

Tog en hundpromenad i solen direkt efter jobbet, hade med mig kameran ifall jag skulle hitta nått vårigt.

Sen åkte vi till Eurostop där jag köpte ett par supersnabba löparbrallor på Stadium och ett mineralpuder på Kicks. Ingen stress, bara ro.

Åkte även förbi Coop å hämtade ut paket för att sen bege oss hemåt igen. Provade mina nya skor och konstaterade att dom var minst 1nr för stora, satan också!

Jag och Kakan gav oss ut på en springtur och när vi kom hem fick vi hemmagjorda hamburgare. Smaskens!

Sen somnade jag på soffan och vaknade kl 05.30 i morse. Lagom tid att gå upp med andra ord =)

Kanske inte låter så himla kul men dessa kvällar sker alltför sällan…

Vår på Sätuna







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback