Dumma matte!

        DATUM: 2011-03-30 TID: 09:11:05

Hej!

Det är Kakan som skriver nu. Jag hackade mig in i mattes data för jag ville berätta min historia.
Jag vet att när matte skriver så förskönar hon allting.

 
JAG VILL REDAN NU VARNA KÄNSLIGA
FÖR DOM BILDER NI KOMMER ATT SE NEDAN!!!


Det jag skriver nu är sanningen…

Igår försökte min matte döda mig!....Igen…
Hon försöker döda mig rätt ofta men igår var det extra sadistiska inslag med i bilden.
Hon hade även en medhjälpare, jag har träffat henne förut, hon heter Siiri och är en jävla kärring!

 

Kakplågeriet började redan hemma i hallen.
Matte skulle ”förklippa” mig som hon så fint kallar det.
Jag kallar det djurplågeri.
Sen tvingade hon mig att gå en promenad. Alla tittade och jag hörde att dom kallade mig spansk gatuhund.

Hjäääääälp

 

Kakplågeriet fortsatte sen hos kärringen i Skogås.
Dom skrattade åt mig, dom hånade mig, dom plågade mig i över en timme!

Djurplågeri...


Djurplågeri...

 

Inte nog med det! När jag kom hem så fick jag duscha och sen klippte mattejävel mina klor, och varje gång försökte hon klippa av mig HELA tassen. Ni kan ju fatta hur ont det gör!!!

 

Sen så fick jag gosa med matte i soffan och hon verkade tro att jag glömt bort allt…… Det hade jag inte….



Kommentarer
Postat av: Cicci

Åh stackars dig Kakan! Jag vet hur du känner för hon har gjort det på mig med... Skammen, förnedringen o smärtan försvinner aldrig!

2011-03-30 @ 11:55:10
Postat av: Malin

ha ha ha Kan inte rå för att jag tycker om att plåga...

2011-03-30 @ 12:08:55
Postat av: Louise

Jag säger bara...HAHAHA...Kakan är grym på att vara martyr...och matte Malin måste ha cred för att hon har lärt Kakan använda datorn alldeles själv...vilken lydnadskurs gick du egentligen??? En skitbra iaf!!!

2011-03-30 @ 16:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback