Sockerfri

        DATUM: 2011-06-29 TID: 09:24:18

Klarade ännu en kväll utan socker!!!
Woh Woh Woh

Igår städade jag och mamma ur mormors lägenhet eftersom hon flyttats till Kungsängen.
Det var jävligt svettigt.
Väl hemma vägrade jag lägga mig i soffan för då skulle jag blivit godissugen.
Så istället rensade vi lite ogräs och sen cyklade jag och Kakan våran 3,4km runda.
Middagen fick bli mjölk med nyplockade obesprutade jorgubbar från Smidö =)

Ikväll blir det rallyträning för lilla grisen!
Sista träningen innan tävlingen imorrn...
Kakan får ligga i skuggan och glo på, hon orkar ändå inte i värmen...
Klippning soon!

Simma är det man orkar dessa varma dagar



Kommentarer
Postat av: Ida

Lycka till på tävlingen!

2011-06-30 @ 00:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback