Kyltäcke

        DATUM: 2011-07-27 TID: 21:44:05

Etersom att det täcke jag köpte för 500:- varken satt så bra som det skulle eller höll kylan lika länge som min uppblötta torktrasa så sydde jag ett själv!
Högabsorberande torkdukar, sax, symaskin, lite fantasi och en tålmodig Kaka var allt som behövdes.
Förutom att det saknar kardborreband så e det så gott som klart!

Slipar just nu i mitt huvud vad Mucchie ska få för design på sitt täcke....
Har ju använt kyl/torkduken på honom i sommar men den ramlar ju bara av.
Men snart så ska han oxå få ett egensytt stilfullt kyltäcke :)

Hade med mig en uppblött torkduk på senaste rallytävlingen
och den var lika kall när vi kom hem som när vi åkte dit.
Så dom här täckena kommer bli guld!!!


Kakan sur och stel som en pinne under inpassningen


Resultatet!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback