Trötter!

        DATUM: 2011-01-30 TID: 15:50:50

Oj vad trött man kan vara. Vaknade precis helt förrvirrad i soffan och allt kändes upp och ner.
Känns som det är tidig morgon. Men jag har redan varit uppe en gång idag. Varit på klubben och tränat Kakan och gått en styrketräningspromenad med Mucchie. Sen somnade man tydligen i soffan...
Så då var det dags för prommisar igen! 25minuters prommis med Muc och en långis med Kakan.

Ganska svårt att inte somna faktiskt


Igår blev det PizzaHut hos Jocke och Lojs
SMASKENS!!!



Kommentarer
Postat av: Louise

Ser mysigt ut med en massa päls runt dig i soffan :) Tutade på dig och "Ove" när ni gick styrkepromenad på Stationsgatan, men ni bara tok-nonchalerade och gick vidare, vissa är lite finare än andra tydligen...hahaha kram på er!

2011-01-30 @ 18:01:59
Postat av: Malin

Ha ha ja Ove var ute å luftade lite =)

Alla tutar ju på mig hela tiden så jag har slutat bry mig ;)

Nämen jag hörde faktiskt att nån tutade men tänkte ju inte på att det var på mig! Men nästa gång ska jag vinka.... jag lovar!

2011-01-30 @ 18:34:30
Postat av: Åsa

Ser sjukt gott ut :)

2011-01-31 @ 11:29:44
URL: http://russinfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback