Min vecka

        DATUM: 2011-01-17 TID: 12:23:00

Måndag: Sjukgymnast med Mucchie på Ultuna

Tisdag: Prommis med Lojs och lilla Edvin kl 18.00
                 Planera vårens valpkurs med Veronica 19.00

Onsdag: Städa lokalen (Tjejjouren)

Torsdag: Till IKEA för att införskaffa möbler till lokalen. ALLTID kul att handla massor när man inte behöver betala med sina egna pengar =).

Fredag: Sjukgymnastik med Mucchie på Ultuna

 Nånstans mitt i allt ska vi även träffa mäklaren för att diskutera vårat något komplicerade husköp…Suck!
Men som det ser ut nu så kommer vi väll att få flytta in i mitten av Mars…. Om vi har tur…
Och så kanske jag skulle ta å aktivera den friska hunden lite… får se när vi ska klämma in det…


Kommentarer
Postat av: Cilla

Men vadå, mitten av mars!!!! Kasta ut tantskrället pronto pronto!!! Ni har ju för 17 köpt huset!! Vad får ni för ersättning för att hon "hyr" ert boende? Och en massa stålar för den sveda och värk hon utsätter er för skulle ju inte sitta fel!! Nä jag röstar för att några mystiska män med massa muskler ska hyras in och "hjälpa" tanten att flytta ut både sig och sina prylar!!!



Upprörda kramar från Cilla

2011-01-17 @ 22:03:52
URL: http://kennelailicec.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback