Hämnden är ljuv...

        DATUM: 2011-01-28 TID: 09:09:42

Jag tycker att folk borde hämnas mer. Jag tycker att folk borde FÅ hämnas mer.
Öga för öga, Tand för tand. Som förr i tiden, och alla vet ju hur det va förr? Det var bättre!!!
Varför ska sjuka människor få leva när dom kan dö?
Varför ska våldtäktsmän få fängelse när man kan mata dom med sin egen penis?
Det undrar iaf jag.Å nu menar jag såklart inte cancersjuka eller människor med funktionshinder.
Utan bara sånna där sjuka jävlar utan varken empati eller moral.
Därför myser jag när jag ser en sån film jag såg igår.
Du lider dig genom halva filmen för att resterande halva sitta och le förnöjt.

 Du vet att det är en bra film när du ser texten:



Klicka för trailer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback