Friskies Dental Fresh

        DATUM: 2011-01-19 TID: 14:14:38

Friskies Dental Fresh!

Folk har tipsat mig om det förut men jag har bara rynkat på näsan och sagt att det där funkar aaaaaaaaaaldrig. Omöjligt att dom skulle hålla så pass länge i deras käftar att det verkligen gör nytta på tänderna. Men vad vet jag mitt arma luder!!! Tydligen inte så mycket om Dental Fresh!

Ackisen luktade ju som att hon ätit en död människa och Mucchie luktade som att han ätit resterna av den döda människan, alltså det som Ackisen lämnat. Detta trots att dom tuggar väldigt mycket ben.
Men se på faan när jag började ge Ackisen en Dental Fresh om dan.
Det är väll inte så att jag VILL lukta henne i munnen men efter hon börjat äta dessa så kan man iaf ha henne bredvid sig i soffan utan att dö om hon råkar gäspa.
Mucchie fick äta i helgen och kände skillnad direkt där också, även om han redan innan luktade hallon jämfört med Ackisen .

Så Friskies Dental Fresh är verkligen et tips!
Finns flera olika: Tartar Controll, Fresh Breath, Gental Dental.
Tycker att alla ger lika bra resultat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback