Fredag

        DATUM: 2011-01-28 TID: 19:55:34

Idag har vi varit på Ulltuna som numera är vårat fredagsnöje.
Efter åkte vi till klubben så att Ackis oxå fick lite stimulans.
Vi shejpade ingången, körde lite inkallning och hopp över hinder. Blir bara regelrätta inkallningar hedanefter tills vi ska lägga in ställandet igen. För som det ser ut nu så rusar hon på kommandot men på mitten (där matte ibland säger stanna) börjar hon studsa som e gummiboll Mucchie var så ledsen i bilen när Ackis fick ha roligt utanför så han fick komma ut och köra lite linförighet innan vi åkte hem till soffan.

Påväg i bilen


Påväg utanför bilen


Och när vi åkte från klubben så fick jag chans att prova mina nya extraljus som älsklingen köpt till mig.
Hatar xenon.... När det sitter på bilar jag möter ;) Så nu ska jag ge igen för alla som bländat mig i trafiken!


Sen åkte vi hem och kramade kudden



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback