Artfex Hundgrindar!

        DATUM: 2011-01-12 TID: 11:34:13

Snart är sommaren här och jag har fortfarande bara EN hundgrind i bilen,
och den enda grinden jag har är INTE ens låsbar.
Hittade av en slump när jag satt på blocket och kikade runt ett nytt(för mig) märke av burar.
Artfexgrindar måste jag bara ha till våren!
Låsbara dörrar med nyckel och med gasfjäder för att hålla uppe grindarna…..
Kanske kan fixa öhlinare till min nya bilbur sen ;) Lär ju vara det första med öhlinsdämpare på mina hundgrindar?
Det jag tycker är bra med grindar istället för bur är att dom får lite större utrymme att sträcka ut sig på om man ska åka långt eller om man måste ha dom i bilen en längre tid.
Finns även större lastmöjligheter än om man stoppar in en dubbelbur som jag alltid haft förut.








Kommentarer
Postat av: Cilla

Vi säljer Atrfex i butiken och jag är oxå väldigt förtjust i dom! Så rejäla och bra!!

2011-01-12 @ 17:59:27
URL: http://kennelailicec.wordpress.com
Postat av: Bim

Pris?

2011-01-12 @ 19:04:05
Postat av: Malin

Bra Cilla! Då fixar du "bästa priset kompis" ;-)

Bim jag vet inte vad dom kostar exakt men en beggad på Blocket skrev dom att dom gett 4000:- för ny med mellanvägg. Men Cilla kanske har mer exakta priser???

2011-01-12 @ 19:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback