Året som gått...

        DATUM: 2011-01-03 TID: 09:38:04

Januari började lika snöigt 2010 som 2011



Februari bjöd på bla mycket pulkaåkning =)


Mars- Ackis tränar inför debut i lkII


I April lärde vi oss att inte lämna en full soppåse innanför dörren
 

I Maj var jag med när Trixa gjorde sitt MT

Jag är snabb i Juni! Tjejmiddag hos Sandra i Sigtuna


Jag och Lojs tar i Juli med oss våra förståndshandikappade pojkvänner ut med båten


Augusti i Åre. Prommis uppför Åreskutan!


September bjöd på mycket svamp


Jag blev sjukt gammal i Oktober.... men väntar fortfarande på krisen;)


November bjöd på husköp och korsbandsoperationer



December gick fort som fan! Å snöigt var det =)


GOD FORTSÄTTNING PÅ ER!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback