Alkis

        DATUM: 2011-01-22 TID: 18:47:54

Shit! Jag e typ alkis!
Sitter å värmer i min ensamhet... Innan avfärd till Madde =)
Det är jobbigt å va alkis.... speciellt när man har packat ner all sprit i flyttkartonger oc eftersom jag inte druckit sen min födelsedagsfest den 2 oktober.
 Öppnnade iaf en låda å plockade upp det jag fick tag på, Smirnoff Green Apple
Och längst in i kylen hittade jag en gammal burk fanta. Skönt! Då slapp jag blanda med Coca Cola...

Idag har iaf Veronica varit här och vi har planerat lite inför valpkursen. Ska försöka hålla mig nykter på kurstillfällena... men det är ju rätt svårt när man är en gammal alkoholist som jag.
Eftersom vi var lite sent ute så fick fredagar kl 18 bli våran kurstid. Men det är rätt soft med fredagar, skön avslutning på veckorna!

Jag, spriten och 2 1/2 men...


Asså! har jag en reva på byxan?


IN I DIMMAN!!!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Det låter bra tycker jag! :)

Jag lyckades med en filmsnutt idag :)

2011-01-22 @ 21:56:46
URL: http://russinfia.blogg.se/
Postat av: Sandririrur

Nä, typ två revor :) Krampåre! Jag kände mig lite dum när jag drog iväg i lördags utan å säga hej då till er, men jag hoppas Maddo hälsade det från mig...

2011-01-26 @ 22:17:36
URL: http://famekwallohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback