Vill ha!

        DATUM: 2011-02-17 TID: 11:30:42

Vill ha typ allt i Hurttas lifeguardCollection!
E avis på Cicci som köpt deras rosa lifeguardhalsband till Trixa L
Jag måste nog härma henne snart… Kanske redan ikväll…

Igår var vi på BK:s årsmöte.
Mucchie var den lyckligt lottade som fick vara med inne på mötet, Kakan fick sitta å sura i bilen.
Blir så när man är den som har den tjockaste pälsen!
Å tänk om Mucchie hade haft ett orange täcke från Hurtta istället för hans rutiga gubbtäcke på mötet!!!
Då kanske VI hade vunnit priset som bästa brukshund!!! Eller…????....
Men Veronicas Molly ville ändå pussas med honom hela tiden, trots hans gubbtäcke och trots att han inte är bruks i en enda tass han äger! Ledsen Molly…..men Mucchie e inte så intresserad av tjejer ;)

Se hela Hurttas LifeguardCollection!




Kommentarer
Postat av: Erika

Hej!

Kul att höra ifrån dig! :) Hur går/är det med Aqua?

Inte visste jag att Nova och hon är så lika, men som sagt de har ju samma pappa. Så det är väl inte så konstigt ;)

Ha en trevlig dag!!

Hälsn Erika

2011-02-17 @ 12:29:01
URL: http://www.bjorklidenportisar.se
Postat av: Cicci

Trixa vill bara meddela att hon även har en rosa hurrta lifeguard sele. Mucchie skulle vara så snygg i den ;)

2011-02-17 @ 12:32:15
Postat av: Malin

Men åååå vad orättvist!!! Men mina ska få orange tror jag.... Mucchie gillar ju inte ens Rosa ;-)

2011-02-17 @ 12:43:06
Postat av: Ruby

Jag fick ett splitter nytt Hurrta vintertäcke av matte. Dessvärre tycker jag att det är lite pinigt o obekvämt m täcke, så jag använder det aldrig! =P

2011-02-17 @ 23:06:39
Postat av: Malin

Ha ha ha

2011-02-18 @ 07:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback