Uppsala

        DATUM: 2011-02-12 TID: 18:26:10

Prommis, Uppsala och middag avklarad.
Det blev en solig prommis med utgångspunkt Brukshundklubben.
Blev ingen träning idag.... varken ag eller Siiri ville gå upp kl 06.30 i morse för att åka till Södra och inse att det inte var plogat..... Kalla oss lata!
Sen blev det lite shopping på BILTEMA. Vad jag köpte för chyssta saker får ni se senare för snart är det dax för BLOKUS igen =). Det är iofs bara en hundnörd som kan bli impad över mina inköp ;)

Jag och fisarna idag


Min och fisarnas rumpor


Posing





Kommentarer
Postat av: Agneta

Dom är för söta dina vovvar. Kram

2011-02-12 @ 21:16:43
Postat av: Malin

Tack! ja ibland så e dom rätt goa... :)

2011-02-13 @ 09:29:13
URL: http://mucchie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback