Spara tid!

        DATUM: 2011-02-18 TID: 09:33:15

I morse så skulle jag spara tid, som så många andra mornar! Jag e rätt dålig på att spara tid.

Tex så tänkte jag att jag klär på mig medans jag kissar! Brilliant idea!
Vilket resulterade i att linnet hamnade under brösten, tröjan blev bakåfram å utåin.
Men jag hade ju iaf hunnit kissa.... Eh nej! Eftersom jag hade fullt shå med kläderna så hade min kropp inte haft tid att urinera…..Så istället för att kissa och sen klä på mig så fick klä på mig och av mig och på mig rätt igen och kissa efteråt. På det sparade jag ca -2 minuter.
Jag ska sluta spara tid!

 Kakan sparade inte heller nån tid på promenaden i morse då hon försökte bajsa men utan resultat. Efter typ 5 minuter lyckas hon och såklart så är det ju för att en bit pinne hade satt sig på tvären!

Äta pinne dag 1 = Stopp i röven dag 2
HUR SVÅRT KAN DET VARA ATT FÖRSTÅ!!!

Tur att det är fredag idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback