Söndagsträning

        DATUM: 2011-02-13 TID: 21:58:24
Idag har vi tränat med Ylwa och Taurus.
Det blev lite sök med Kakan och Taurus. Fyfasiken vad jobbigt det var att vada snö i skogen! Trodde jag skulle dö.
Fattar inte hur hundarna orkar! Det blev ca 4 skick var för båda, sen var iaf jag och Ylwa helt slut =)

Sen var vi så himla proffsiga att vi gjorde en hel rallylydnads bana som både Taurus och Mucchie och fick gå.
Det var jättekul och bra träning att gå en hel bana, helt annorlunda än att öva momenten i den ordningen man vill.
Men våran bana var kanske liiiiiiite annorlunda... Eftersom jag bara har skrivit ut papperskopior så fick vi lägga dom över hela parkeringen och så tog vi alla småsaker vi hade i bilarna för att lägga på papprena så att dom skulle stanna där. Det var alltifrån nyckelknippor till glasögonfodral. Men jäklarns vad proffsigt det blev ;)
Fika hann vi oxå med och jag invigde min nya fikastolväska=)

Tjusigaste banan


Närbild på en av dom 32 lapparna


Ylwa & Taurus




Fikapaus! Ylwa hade kokat choklad och jag hade bakat


Jag å världens bästa fikastol


Jag tog även en sjukt fin bild på Ylwa och Taurus. Tyvärr så förstörde mitt uppfuckade bildredigeringsprogram den och tre andra bilder! MORR!!!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Hihi! Jag har oxå en sån där fin "fikastol"! Fick den när jag var hos en gammal underleverantör i Värmland och pimplade på en liten sjö! Sjukt nice :)

2011-02-14 @ 11:08:55
URL: http://russinfia.blogg.se/
Postat av: Agneta

Jag tycker det verkar som du håller på att lära dina hundar att dansa. Kram

2011-02-15 @ 14:23:23
Postat av: Malin

Ha ha ha ja typ vals...eller nåt :-)

2011-02-15 @ 14:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback