Söndag

        DATUM: 2011-02-27 TID: 18:00:47

Idag har det varit hålligång hela dan.
Var ute på morgonprommis vid sjutiden i morse. efter det var det lika bra att stödsova lite;)
Stödsov till 11!!!!! Sen var det bara att packa väskor och hundar för att åka till klubben och träna med Ylwa. Det var mycket nice. Startade med några rapportsträckor för att sen sätta upp våran supersnygga ralybana, vilket var lite halvsvårt idagnär det blåste. Papper vill helt enkelt inte ligga kvar där man lägger dom! Ouppfostrade papper! Såklart så han vi med en fika oxå. Fika bör man! Men jag ska nog stämma Ylwa för jag brände mig på chokladen!!! Vad tror ni jag kan få? 100spänn? Kanske 20då? Vi får nog göra upp i godo. Kanske hon annars stämmer mig för att hon fick äta halvfrusen saffranskaka...

Efter träningen åkte jag och Micke på ett hemligt uppdrag, verklign skithemligt alltså!!!
Kom tillbaka lagom till fyra så det var dags för långprommis med Lojs och lilla Edvin.

Nu sitter jag å väntar på att bli serverad MAT. Bjuds på lövbit med ungspotatis och bea. Smaskens!

Här får ni en bild på gårdagens kulinariska middag



Kommentarer
Postat av: Cicci

Du är så duktig! Ge mig lite mat också, håller på att svälta ihjäl här ute i hyddan :)

2011-02-27 @ 19:54:27
Postat av: Malin

Tyvärr så har vi bara KÖTT här...

2011-02-27 @ 21:55:58
URL: http://mucchie.blogg.se/
Postat av: Melinda

Hittade hit via MSBKs gästbok, är planerna plogade på MSBK? :)

2011-02-28 @ 10:26:22
URL: http://melinez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback