På klubben

        DATUM: 2011-02-05 TID: 17:17:58

Jag å Mucchie har börjat träna för rallytävlingen. Första gången var idag och det gick jättebra. Mucchie tyckte det var jätteroligt... men det var lite trixigt att få honom att lämna vänstersidan som ju är rätt inpräglad vid det här laget.
Kakan var såklart oxå med. Hon tyckte nog att jag och Mucchie var jättetöntiga. Själv så är hon ju en RIKTIG lydnadshund som hon kallar det. Och det visade hon genom att vara jätteduktig på allt =). Allt som gick att göra vill säga, är ju isgata ute men vi lyckades hitta några sandade fläckar på parkeringe.
Nu sover dom båda så sött. Jag ska skjutsa killarna till Sollentuna, sen ska jag köpa med mig nån smaskens middag och åka hem å bädda ner mig i soffan. Har laddat ner... Eller jag mena hyrt ;) några filmer jag ska se.

Vi hade med oss en fusklapp med rallymomenten
Mucchie läser på ordentligt i pausen


Vad ska vi göra nu?


Kakan har gjort sig vacker




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback