Morgoncitroner

        DATUM: 2011-02-05 TID: 06:43:33

Den ena sitter och blänger i soffan, den andra ligger och blänger under bordet. Har jag gjort dom nått? Är dom kanske sura över att ha fått gått på promenad och ätit efter att ha sovit i stort sett konstant i 13 timmar? Det är jobbigt att vara hund när man måste gå ut och kissa hela tiden.
Det är inte bra för Mucchies ben at vila så länge men det blev ju så mycket igår med sjukgymnast, massa veterinärelever som skulle klämma, vattntramp, åka bilen. Ja då blir man trött helt enkellt!
Under tiden jag skrivit har iaf Mucchie hunnit ta lagt sig bredvid mig med huvet på min mage, en mycket mjuk och mysig mage :).
Men lika bra att dom vilar så jag har två pigga hundar på träningen senare idag!
Jag ska faktiskt gå å lägga mig i sängen nu... För hör å häpna s somnade jag på soffan igårkväll...
Därav det tidiga bloggandet...

Kallar du mig tjock eller!?


Det syns inte.... men jag vet att hon blänger



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback