Men ge sig!

        DATUM: 2011-02-11 TID: 12:21:16

Snöhelvete!
Kan det sluta snöa eller.
Kan man dressera snö?
Om det inte slutar snöa nu så kommer det sätta käppar i hjulet för alla mina planer i helgen :(
Det går att träna i alla väder... Men det är fan inte kul.
Jag kom på att det går inte att träna i alla väder, inte med en Mucchie iaf...
Men fika kan man göra, å det är ju tur!
Undra vad jag ska baka ikväll? Måste ju ha med mig till träningen imorrn så vi har nått att göra...
Men man hoppas ju på att dom har plogat.
Borde dom väll göra på en av Sveriges mest besökta Brukshundklubbar? Sthlm Södra.
Värre blir det nog med uteträningen ikväll :/

Barmark tack! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback