Bajsmannen

        DATUM: 2011-02-01 TID: 14:18:52

Vidriga människor!

Spolar dom inte hemma heller????Jag har tack och lov aldrig stött på ”synen” men har hört historier om skräcktoaletten här på jobbet. Det är en av killarnas toaletter som besudlas dagligen av en nerbajsare. Visst att det är männskligt att glömma spola nån gång (dock oacceptabelt) men att upprepade gånger lämna en nerbajsad toalett utan att spola verkar ju sjukligt. Behöver ju inte vara bara en person…. Men hoppas verkligen inte vi har en GRUPP av nerbajsare här! Å tänk om det skulle vara kö utanför toan när dom kommer ut därifrån utan att ha spolat, skulle inte det var pinsamt? BUSTED! Eller är nöjet att lämna en nerbajsad toalett större än risken att bli ”påkommen”????

Är det så att killar är äckligare än tjejer? Jag tror faktiskt det ibland.
Iaf verkar det vara så på mitt jobb. För vi har aldrig behövt sätta upp en lapp på tjejernas toadörr!

Herrarnas


Damernas



Kommentarer
Postat av: Thessan

Det där fenomenet förekommer på mitt jobb me. Fina konsulter... som i verkligheten inte e så fina... Men jag vet att det finns herrar som går in på damernas och skitar ner... svin!

2011-02-02 @ 15:01:14
URL: http://theresiajohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback