Underbart!

        DATUM: 2011-08-30 TID: 09:42:28

Jag Kan typ gå på min fot!
Igår var det lydnadsträning på Knivsta BK och jag båda gick och sprang lite faktiskt.
Får ju sona för det när jag kommer hem och börjar känna efter... men det kan det vara värt!
Ikväll ska vi prova om vi kan börja träna dom olika bytena i agilityn...
Ska även träna in stanna med targeten på A-hindrets kontaktfält.
Tänkte att hon kanske skulle kunna det till nästa veckas lektion, kanske... ;)
Kvällen kommer att avslutas med middag på Kina tillsammans med Madde!

Det gick jättebra på lydnaden igår, hon var typ taggad? Kakan var taggad!!!
Kan bero på att det var 13 grader ute och ingen sol...
Jag kanske får inse att vi bara kan träna under Kakförhållanden...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback