Tisdag

        DATUM: 2011-08-23 TID: 14:16:12

Tog jättefina bilder igår på lydnadsträningen. Ska lägga in dem ikväll.

Fotograf-Kajsa hjälpte mig att ställa in den i det mulna vädret. Superbra!

Eftersom jag hade något svårt att röra mig med kryckorna så såg jag det som en självklarhet att fota lite.

Så jag och Kakan hängde på våra feta rövar i två timmar medan dom andra tränade =)

Å ingen var väll nöjdare än latKakan!

När vi kom hem hade världens bästa husse städat och tvättat!!!

Så sen fick man gå å sova i rena sängkläder, nice!

Foten fick dock inga nya örngott på sina fyra kuddar, den svettas för mycket  helt enkelt =)

 

Idag har jag faktiskt gått utan kryckorna, har typ blåmärken i händerna så jag pallade inte.

Men det har gått ganska bra faktiskt, förutom att jag känner hur det glappar i den så e det ok.

Försökte gå normalt i matsalen idag, så jobbigt när alla ska fråga vad man gjort.

Frågade Åsa om det såg naturligt ut!..... Det gjorde det tydligen INTE. Typiskt!!!

Jag vill ju bara vara som alla andra, ha två fötter som är lika stora… L



Lunchmoroten är den godaste moroten






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback