Rallyträning igår

        DATUM: 2011-08-11 TID: 09:15:00

Igår var vi så ambitiösa!!!
En hel bana gjorde vi minsann.
Mucchie var väl lite väl uppvarvad efter att ha varit på vilohem några dar.
Men hellre det än slö å disträ =)
Det hade regnat hela eftermiddagen så såklart satte jag på mig hela regnutstyrselt.
Det blev sol när jag parkerade på VBK
Sen regnade det inte förrän vi tränat klart.
Ibland blir man nästan sur när det inte regnar!

I helgen är det debut i fortsättningsklassen.
Det betyder lite andra och svårare moment (såklart dööööööö) och okopplad hund.
Bara det inte kommer en hare så e jag nöjd ;)

Bilder från igår:

Skitzat väder på väg till träningen


Finaste rallybanan!


Mångot


Kak!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback