Onsdag

        DATUM: 2011-08-03 TID: 08:28:48

Godmorgon!
Igår var jag duktig! Jag sprang 2,5km.
Efter det intog jag soffan och en bägare "Hägendaz belgisk choklad"-
Bättre springa och äta glass än bara äta glass ;)

Ikväll är det träning i Väsby med rallygruppen.
Ska bli skoj för det var två veckor sen vi var där, skämmas på oss!!!
Har även min personliga hundmatsleverantör Linn där, som ikväll ska förse mig med nästa månads ranson.
Linn äger butiken ZOOKLART (Hemsidan uppdateras för tillfället)

Igår efter jobbet var det lika varmt som vanligt!
Men vi tog med oss vatten, på med kyltäckena och drog ut på promenad.
Helt ok om man håller sig i skuggan faktiskt.
Väl hemma blev det lite träning på gräsmattan, innan min löprunda.

Åsa kanske hittar dinosaurieskelett....
Men vi hittade dinosaurieägg!!!


Vattenpaus!


Ätagräspaus!


Kolla inte rå!


Kak!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback