Lydnadsgruppen

        DATUM: 2011-08-02 TID: 09:36:39

Träningen igår var givande som vanligt.
Var dock lite för varmt på platsliggningen så en liten amstaff låg lite väl avslappnat kanske... men han låg iaf still i dom 3 minuterna mellan en rottis och en dvärgpudel.
Linförigheten gick superbra och han var råtaggad.
Även Kakan hade lite mer fart än förra veckan.
Löpet är ju snart över så då borde hon väll komma i sin vanliga form igen.
Nötte på skiftningarna inför fjärren och körde några bra omgångar med rutan.
Mina djur är så duktiga!!! =)

Väl hemma så gick jag å lade mig direkt, efter jag ätit 10 knäckemackor vill säga.




Kommentarer
Postat av: linda & azi & tyra

underbar blogg - här följer jag! vart håller ni i den avlånga landet?

2011-08-06 @ 01:34:22
URL: http://astirazalea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback