Back to work

        DATUM: 2011-08-01 TID: 11:36:23

Tillbaka på jobbet igen.Suck
Kunte INTE sova inatt. Suck
Men snart är det lunch å då blir det hem till dogsen,
då blir man glad igen =)

Ikväll är det träning med lydnadsgruppen i Märsta.
Ska köra båda hundarna hade jag tänkt.
Kakan håller på att lära sig ställandet inför 3:ans fjärrdirrigering.
Och det är lixom inte bara en sak som ska övas in då som kanske några av er som läser vet ;)
Det är stå från sitt, stå från ligg, sitt från stå och ligg från stå, och detta på 15 meters håll.
Jag kanske får ta att hon flyttar sig nån centimeter hit eller dit.... risken är att jag blir galen annars...
Platsliggning med Mucchie ikväll.
Han börjar bli riktigt fin och avslappnad nu så lika bra att köra på så ofta det går.

Resten av veckan blir det väll mest rally eftersom det är tävling på söndag.
Blir i nybörjarklassen då dom bara hade en klass i helgen.
Första starten i fortsättningsklassen är  den 14.
SPÄNNANDE!!!
Hur ska det gå????

En sak e iaf säker! och det är att jag och Cicci kommer se ut som dom två mupparna vi är.
Vi har likadana burar till hundarna och såklart så har jag sytt matchande täcken till alla tre.
Fattas bara att vi skulle råka sätta på oss likadande tröjor dagen till ära ha ha ha

Får man säga att man längtar till hösten???





Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja det får man!! Det gör jag med! Kram :)

2011-08-01 @ 18:39:50
Postat av: Åsa

Nej det får man inte säga! ;)

Var är tävlingen? Jag är home alone med kidzen så vi kanske kan komma och kolla :)

2011-08-01 @ 21:15:13
URL: http://russinfia.blogg.se/
Postat av: Robban

Mucchie är riktigt fin! :)

2011-08-06 @ 00:57:00
URL: http://www.robertfageryd.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback